Re: [Linux-ag] ADSLüzerinde İnternet kullanım oranı belirlemme

From: Ozcan Uzunoglu (ozcan.uzunoglu@karel.com.tr)
Date: Thu 03 Aug 2006 - 10:41:30 GMT

Kablo TV örneği için yazıyorum. Çoklamanın her türlüsü yasadışı. Hatta kendi
eviniz içinde bile.
1 kişi için 10 YTL olsun.
100 kişi yapsa 10 x100 = 1,000 YTL
4,000 kişi için 10 x 4000 = 40,000 YTL
10,000 kişi için 10 x 10,000 = 100,000 YTL
70 milyonluk nufüs içinde daha da büyük rakamlara ulaşılabilir.

İyi para :))

ADSL örneği biraz farklı. Çünkü ADSLde çoklama sözkonusu değil. Program
kendisi çoklu kullanıma olanak sağlıyor. Orada tek sıkıntı
paylaştırdıklarınız üzerinden para almanız ve ihbar edilmeniz. :))

Yukarıdakiler her ne kadar matematik içerse de grubun teknik yapısına uygun
bir konu değildi. Rahatsılık yaratmışsa affola...

Saygılar...

Özcan UZUNOĞLU