Re: [Linux-ag] samba kullanici haklari

From: osgur gursoy (lowopacity@yahoo.com)
Date: Tue 11 Oct 2005 - 12:25:16 EEST

Denedim onu hocam. Linux makina uzerinde de klasore 755 modunu tanimladim. yine de yazamiyorum.

Nuri Sevinç <nsevinc@oldeye.com> wrote:osgur gursoy yazmış:

>Tekrar Merhaba.
>Samba ile ilgili sorunum devam ediyor ve galiba
>listelere olan ilgi azalmis (askerden yeni geldim de)
>
>[global]
> workgroup = WORKGROUP
> server string = Osgur's Samba Server
> netbios name = OsgurSamba
> guest ok = yes
> guest account = root
> writeable = yes
>[data]
> path = /datalar
> comment=veriler
> volume = veri-surucusu
> writeable = yes
> [...]
/datalar klasörüne gidip erişim haklarını birde oradan kontrol istersen
benimde başıma gelmişti samba da yazılabilir tanımladığım halde
yazamıyordum en sonra klasöre gidip herkese yazım hakkı verdim daha
sonra sorun kalmadı.

Bir dene derim...