Re: [Linux-ag] samba kullanici haklari

From: Mucip ILBUGA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Tue 11 Oct 2005 - 12:23:44 EEST

Selam,
Öncelikle Samba'daki ayarlardan daha önce gelen linux dosya haklarini
ayarlamalisin. Yani data klasörüne;
chmod -Rf 777 /Data

 demelisin bu sekilde tam erisimi linux'dan çözmüs oluruz. Ek olarak
samba.conf'da söyle yapmalisin;

[genel]
 comment = Genel Alan
 path = /mnt/disk80/ortak/genel
 guest ok = yes
 writable = yes
 create mask = 0777
 create mode = 0777
 directory mode = 0777

Bu ayarlar bizdeki herkese müsade olan takas alan için kullandigimiz
ayarlar. Birde böyle denersen sanirim sorun çikmaz:)

Kolay Gelsin,
Mucip:)