Re: [Linux-ag] linux server ve internet kafe

From: c.karaca (c_karaca2@yahoo.com)
Date: Thu 10 Nov 2005 - 10:42:41 EET

öncelikle bilgi paylaşımınız için teşekkür
ederim..
akınsoft benzeri bir program çalıştıramazsak yada
alternatif bir çözüm önerisi bulamazsak
vazgeçecekler..

aslında bu konu bence son derece önemli.bahsettiğim
sorun çözülürse internet kafelerin birçoğu bence
linuxa geçebilir.ve bu konuya en çok bill amca
üzülür.

sevgi ve saygılar :)

c&K