Re: [Linux-ag] linux server ve internet kafe

From: N.Ersen SISECI (siseci@acikkod.org)
Date: Thu 10 Nov 2005 - 09:38:09 EET

Selamlar,

Akinsoft benzeri bir program konusunda bilgim yok ancak,

Squid in virus taramasi yapmak icin bir yamasi vardi. Clamavla birlikte
calisiyordu.
Araya transparent bir proxy kurup clamav ile sayfalarin taranmasi
saglanabilir.
Hatta uzerine dansguardian yada squidguard kurularak istenmeyen sitelere
baglanilmasi da
engellenebilir.

Iyi calismalar dilerim.

N. Ersen SISECI