Re: [Linux-ag] IPTables ve Roıuting

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Tue 15 Mar 2005 - 21:03:02 EET

Hocam,
sadece o adresdeki belgelerle kocaman bir yapi kurarsiniz...biraz daha
dikkatli okumaniz gerek.
cumlelerinizde hala bir takim kavram karmasasi var. Yapmaniz gereken sey
(bana sorarsaniz)
ilk once kavramlar uzerinde calismak sonra belgeler.org, linux.org.tr yi
biraz incelemek sonra da ilgili araclarin
el kitaplarina bakmak olmali. Bunlarin bilgisine sahip olmadan bir
betiginizin olmasinin bir ise yarayacagini sanmiyorum.
Tabi bu benim gorusum.

saygilarimla

Genco YILMAZ