Re: [Linux-ag] IPTables ve Roıuting

From: [AventGrup©] SHOPEN (shopen@aventgrup.net)
Date: Tue 15 Mar 2005 - 18:47:15 EET

; )) Açık Kod ve Paylaşım kavramlarını bi anda harcayıverdik değilmi.
Bende biliyorum servis parası verip İşimi yaptırmayı. Yinede ilgin için
Teşekkür ediyim, Gücendirmiyeyim kimseyi.

Döküman ve link veren için Tşk., ancak oradaki dökümanlardan ve
bahsettiğin konulardan zaten haberdarım. İnternet Ortamında belge ve
dökümanları inceledim, Sonuca ulaşamadığım için buraya yaziyim dedim.

Yönlendirmeyi Yapan elbette IPTables değil, Tüm bu komplikasyonları
pratize etmek için bi araçtır, biliyorum. Benim istediğim bu araç
vasıtası ile nasıl Routing yaptıracağım. Sunucum zaten Bir Yönlendirici.
"sysctl -w net.ipv4.ip_forward=1" IPTables'ıda NetWork'ü Nat ile
internete çıkartacak, paket yönlendirmelerini filtreleyecek, gerekli
kısıtlamaları yapacak kadar biliyorum,

İstediğim Routing işlemini yaptıran Betik. Bilen olurda yazarsa ne ala,

Tşk.