[Linux-ag] Winmodem FREE olmayan key

From: Bilik Service (gelemli@gmail.com)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 20:16:28 EET

Merhaba Arkadaslar!
bir winmodem kullaniyim dedim, linuxant.com-dan HSF driverini cektim
(dial-up HSF Modem) .RPM olarak,kurulum pek basit fakat :) ilginc bir
problem <14$ odemek license key almak lazim> dedi. FREE license key
olarak hiz 14.4 ve only data olarak calisiyor.Biliyorum bu tur seyler
su an kullanilmiyor; fakat bir ihtiyacim oldu ve normal key bedava
nasil ve ya nereden bula bilirim diye sormak istedim bir fikriniz
varmi nasil yardimci ola bilirsiniz?!

onceden tesekkurler!!!