Re: [Linux-ag] Winmodem FREE olmayan key

From: M.Baris Demiray (baris@labristeknoloji.com)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 21:25:57 EET

Bilik Service wrote:
> Merhaba Arkadaslar!

Merhaba,

> bir winmodem kullaniyim dedim, linuxant.com-dan HSF driverini cektim
> (dial-up HSF Modem) .RPM olarak,kurulum pek basit fakat :) ilginc bir
> problem <14$ odemek license key almak lazim> dedi. FREE license key
> olarak hiz 14.4 ve only data olarak calisiyor.Biliyorum bu tur seyler
> su an kullanilmiyor; fakat bir ihtiyacim oldu ve normal key bedava
> nasil ve ya nereden bula bilirim diye sormak istedim bir fikriniz
> varmi nasil yardimci ola bilirsiniz?!

Bunun için bir perl betiği var. Daha önce de listeye göndermiştim [1].

Ancak bugün aynı e-postayı tekrar ararken o tarihten sonra gelişen bir
tartışmayı [2] gördüm. O tartışmayı okumama ihtimalinize karşı
belirtmemde fayda var: [1] adresindeki betik *yasal değil* ve
Linuxant'ın sürücülerinin modüllerindeki lisans dizgisine koyulan bir
'\0' karakteri yüzünden bir yanlış anlaşılma olmuş [3]. Bu yüzden
Kullanıp kullanmamak da sizin sorumluluğunuzda.

[1] http://liste.linux.org.tr/pipermail/linux/2004-October/000147.html
[2] http://lkml.org/lkml/2004/10/29/15
[3] http://lkml.org/lkml/2004/04/26/224

> onceden tesekkurler!!!

İyi çalışmalar.

--
M.Baris Demiray

"3 yıldır İdeal Teknoloji'nin bir iş kanalı olarak 'Labris' markasıyla yürüttüğümüz çalışmalarımızda edinmiş olduğumuz başarı, 2005 yılına girerken faaliyetlerimizin bağımsız bir şirkete 'Labris Teknoloji' ismiyle taşınması kararını(spin-off) getirmiştir. Yine, birlikte başarılı projelere imza atabilmek ümidiyle."

Labris Teknoloji