Re: [Linux-ag] Plesk Kurulumu

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 18:18:46 EET

Ukalalik olarak algilamayin lutfen...

Plesk'in bir Turkiye distributoru, bir yardim masasi ve ucretli
aldiysaniz bir teknik destegi var. Bu sorularinizi once oraya
yonlendirseniz, onlar yardimci olamaz ise ya da onlarin yardimi
akliniza yatmaz ise buraya sorsaniz (acizane) bence daha
yerinde olur.

Diger bir konu, redhat'ten artik fazla anlamamakla birlikte, sanki
tar'dan kurtulunca rpm'i cift tiklayarak kurabileceksiniz gibi bir
his var icimde. tar'i acip oyle denediniz mi?

Saygilar.