[Linux-ag] iptables ornek dosyası

From: Erhan KILIC (erhan@teknik2.istpaz.com.tr)
Date: Thu 30 Jun 2005 - 09:59:06 EEST

merhaba sayın grup uyeleri,
ben iptables yapısını yeni cözmeye basladım ancak kafamda bir türlü
oturtamıyorum.
hangi dosyaya nasıl ne sekilde kuruluyor, nasıl start oluyor vs..
dokumanları okudum ancak windows pencesresinden baktıgım için olaya bir
türlü çözemiyorum.
bana örnek bir iptables dosyası gönderebilirmisiniz ?
ve ne sekilde kurulldugu bilgisi konusunda yardımcı olabilirmisiniz ?
teşekkür ederim...