Re: [Linux-ag] iptables ornek dosyası

From: [AventGrup©] SHOPEN (shopen@aventgrup.net)
Date: Wed 30 Mar 2005 - 10:10:08 EEST

IPtables çok basit bi araç aslında. Hemen her Linux sürümü ile geliyor,
hazır kuruluyor.

IP Paketlerinin başlıklarına bakarak istenilen prosedürler doğrultusunda
paketleri engelliyor veya izin veriyor.

#/etc/init.d/iptables start ||| Yaparak başlatılır. STOP Tag'ıyla
durdurulur.

Giriş seviyesi basit kullanım için birkaç örnek ;
http://www.aventgrup.net/?islem=Dokumanlarimiz&Bolum=AventLinux&Konu=Servisler

Erhan KILIC yazmış: