Re: [Linux-ag] Baglanti Problemi

From: [AventGrup©] SHOPEN (shopen@aventgrup.net)
Date: Wed 30 Mar 2005 - 09:38:05 EEST

GateWay'e ping atılabiliyorsa ozaman Firewall'la ilgili bir problem yok
demekki.
Biyerde münferit bi hata var.

Sırayla gidelim ;

1. Bütün IP Ayarlarını silelim ( Ethernet Tanımları Ethx'ler kalmalı tabi )

2. Sırasıyla şunları yapalım ;

#ifconfig eth0 192.168.1.2 netmask 255.255.255.0 up
#route add -net 192.168.1.0/24 gw 192.168.1.1 ( 192.168.1.1'in GateWay
olduğunu varsayıyorum )

3. Akabinde sırayla Tüm adımları deneyelim.;

#ping 192.168.1.2
#ping 192.168.1.1
#ping 212.156.4.7

4. : )) Sonucu Yazalım.