[Linux-ag] Apache istekleri normal bir user e nasil yonlendirilir?

From: Cenk KOHLER (linuxgrubu@gmail.com)
Date: Thu 07 Jul 2005 - 18:06:43 EEST

Merhaba
Universite networklarinda web serverlar genel olarak ~ isaretiyle
kullanicilara birer sub domain vererek sistem yurutuluyor gordugum
kadariyla.
Kendi apache serverimle her kullaniciya ornegin
www.alanismi.com/~kullanici seklinde bir tanim nasil yapabilirim?
Mesala html adinda bir klasor olsun her kullanicida kullanici webini
istedigi gibi ftp ile atip guncellesin istiyorum bunu nasil
yapabilirim? Yada alternatif olarak www.kullanici.alanadi.com da
olabilir..
Son olarak sistemimde tanimli olan web kullanicisi ile yerel alan
adini web kullanicisina nasil yonlendirebilirim?
/var/www isteklerinin -> /home/web e gitmesini istiyorum bu nasil yapilir?
Cevaplariniz icin tesekkur ediyorum..
Iyi calismalar.