Re: [Linux-ag] Apache istekleri normal bir user e nasil yonlendirilir?

From: Noyan Selcuk HANCIOGLU (noyan@ai.com.tr)
Date: Thu 07 Jul 2005 - 18:20:06 EEST

hadehodo.com/~kullanici seklinde yapmak icin;
mod_userdir'i acmali ve

<IfModule mod_userdir.c>
    UserDir www/public_html
</IfModule>

<Directory /home/*/www/public_html>
    AllowOverride FileInfo AuthConfig Limit
    Options MultiViews Indexes SymLinksIfOwnerMatch IncludesNoExec
    <Limit GET POST OPTIONS PROPFIND>
        Order allow,deny
        Allow from all
    </Limit>
    <LimitExcept GET POST OPTIONS PROPFIND>
        Order deny,allow
        Deny from all
    </LimitExcept>
</Directory>

seklinde modul direktifi girmelisiniz httpd.conf'a
daha sonra kullanici dizininde, www/public_html diye klasor acip,
chmodlarini 755 yaparsaniz kisa yoldan cozmus olursunuz.

httpd.conf icinde
DocumentRoot kismini "/home/web/www" olarak degistirirseniz, var/www
yerine, istekler home/web/www 'ye yonlenecektir.

kolay gelsin