Re: [Linux-ag] TT DNS'leri cildirtir

From: www.DenizWeb.Net (denizweb@denizweb.net)
Date: Sat 22 Jan 2005 - 18:12:28 EET

Merhaba;

Konu ile ilgili uzun süre bende sorunyaşadım. Listeden bir arkadaşın verdiği bilgilerle çözdüm...

Sevgili Linux Dostları;

Bir kaç gün önce listeye ADSL ile ilgili bir sorunu yazarak yardım istemiştim.

Sizlerin öneri, ve desteği sayesinde sorun çözüldü.

Zone dosyalarinda TTL degerini 3600 olarak ayarlayinca TTelekom sikayeti kesildi.

Uzun vadeli onerilerinizi dinleyecegim...

Linux Dostlarına sevgi ve saygılarımı sunuyorum...

Sonsuz Teşekkürler...

Thu, 6 Jan 2005 13:34:14 +0200 tarihinde "OKAN ARI" <okanari@aridersanesi.com> dedi ki:

---