[Linux-ag] TT DNS'leri cildirtir

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Thu 06 Jan 2005 - 13:34:14 EET

Su anda www.um-tr.com adresini ADSL baglantim kesinlikle cozemiyor.

Ama um-tr.com adresini cozuyor. Ilginc sekilde ayni registrar firmadan alinmis, ayni DNS sunucusuna yonlenmis baska domainler cozuluyor.

Bu durum her hangi bir zamanda herhangi bir alan adi icin olabiliyor. Bazen hic bir sekilde cozmuyor ve www varken ne de yokken.

Sonra kendiliginden duzeliyor. Eski mesajlari okudum ama net bir cozum olmadi. TTL ayarini degistirmek cozum mudur? Bu ayar hostingin DNS zone ayarlarindan mi degistirecegim?

Nedeni ne anlayamiyorum, bazen de bir alan adini 3 ya da 4 kerede cozebiliyor.

OKAN