Re: [Linux-ag] agdaki yazicilar

From: Gokmen GOKSEL (gokmen@nowa.gen.tr)
Date: Sun 20 Feb 2005 - 00:15:00 EET

Pzt, 2005-01-17 tarihinde 14:17 +0200 saatinde, Adem Özer yazdı:

> Knoppix 3.7 kullaniyorum .benim makinam agda bir client. agdaki hp2200 network printer den çikti almak istiyorum.
> linuxa bu yaziciyi nasil tanitiriz. aslinda tanittim fakat test sayfasi aliyor kde write ta çikti aliniyor fekat open office te
> çikti alamiyorum. ustalardan birisi bu konuda bir dokuman yazsa iyi olur. user lari hanki gruplara atmak lazim
Selam,
fazla dökümana gerek yok, sanırım ağdaki diğer yazıcıyı CUPS (common
unix printing system) kullanarak sisteminize eklediniz, büyük ihtimalle
kde control center üzerinden. eğer kde center üzerinden yaptıysanız
openoffice.org yazıcı ayarları bölümüne "CUPS" yazıcısı eklenmiştir. Bu
yazıcıyı seçerseniz sorun kalmaması gerekiyor.

ayrıca ayrıntılı bilgi için:
http://www.belgeler.org/arsiv/archive-yazici-kullanimi-nasil.html
http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/RHL-9-Manual/custom-guide/ch-printing.html
http://mumford1.dyndns.org/~bs7452/linuxhelp/cups.html