Re: [Linux-ag] TT DNS'leri cildirtir

From: OKAN ARI (okanari@aridersanesi.com)
Date: Fri 07 Jan 2005 - 10:41:24 EET

Tesekkur ederim, sorunu sunucu ustundeki ayarlar ile cozdum. Su an icin
problem yok, TTL refresh ayarları gibi seyleri de dnsreports sitesindeki
onerilere gore yeniden duzenledim.

Sadece www CNAME oalrak kaldi A yapmadim. Neden derseniz. A olan bir
subdomain cogu zaman sorun yaratiyor. www daha az sorun yaratiyor. www'unun
da subdomain gibi sorun yaratmasindan cekindim.

Tesekkurler