Re: [Linux-ag] Re: U.S Robotics modemlerde (beyaz rengli )problem...

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 15 Feb 2005 - 17:48:42 EET

ISP pingleyerek degil internetten bir dosyayi indirirkenki hizina
baksaydiniz keske... En azindan wget yaninda baglanma hizini
verir. ppp encapsulation belki her zaman optimum ping degeri
vermeyebilir, bilemiyorum (bazi durumlarda giden paket az
oldugunda yeni paketleri bekleme durumu vs...)

Bence tavsiyem, varsa baglandiginiz ISP'nin web sitesinden,
yoksa yine turkiyedeki saglam bir ISP'nin web/ftp sitesinden
bir dosya indirmeyi deneyin. wget kullanin, yaninda anlik
ortalama transfer miktarini yazar...

Zahmet olacak ama bir de boyle deneyin. Ve mumkunse
linux uzerindeki tuuum servisleri kapatin, hatta ethernet kartinin
kablosunu da cikarin :P