Re: [Linux-ag] Re: U.S Robotics modemlerde (beyaz rengli )problem...

From: Bilik Service (gelemli@gmail.com)
Date: Tue 15 Feb 2005 - 16:34:01 EET

Merhaba arkadaslar!
ben Umut kardesin onerileri uzerine modemin hizini kontrol ettim 38 /
45 / 52 / 54 kb/sec. baglanma hizlarinin her birinde ayni problem oldu
Squid stop ettim
DHCPD ve iptables MASQUERADE durumunda calistirip test yaptim
ama sorunun modem hizinda ilk baglanma hizindan zamanla asagi dususunu gordum
ISP deki makineyi ping ettim ve 21saniyede baskadi 105ms -ye kadar
endi arada yuklesislerde oluyordu. ( 21/
20/18/15/19/17/14/13/18/19/20/10/9/5/3/1s/200ms/2s/....disconnect hiz
dusup-cikiyor) modem deyistirip kontrol ettim.hic bir fark etmedi
acaba neden oluyor.Kusura bakmayin..
onceden tesekkur ederim