Re: [Linux-ag] Re: U.S Robotics modemlerde (beyaz rengli )problem...

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 14 Feb 2005 - 18:01:06 EET

Modemin internete baglanma hizi nedir? (ppp0)
Tahminim dogruysa internete ppp0 uzerinden cikiyorsunuz.

1. Belki modeminizin linux suruculeri dusuk suratli baglaniyordur.
Squid'i kullanmadan dogrudan linux uzerinden WGET gibi bir
aracla download testi yapin,

2. Eger surat normalse o zaman DNS ile ilgili sorun olabilir,
onun icin de yerel olarka bind kurup dns sorgularini ona yonlendirin.

Aklima gelenler bunlar. Sorunu izole etmeye calisin.

Saygilar.