Re: [Linux-ag] Network Problemi

From: Sinan Kinik (sinan.kinik@ortasgrup.com)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 12:18:15 EET

Dediğiniz işlemleri yaptım. Modules.conf dosyasında en alt satırda alias
eth0 sis900 ve altındaki satırda alias eth1 sis900 yazıyor. Yanlız ethernet
kartım bir tane. ifconfig ile manuel ip vermeye çalışıncada siocsifaddr:no
such device alt satırındada eth0:unknown interface:no such device hatalarını
alıyorum.