Re: [Linux-ag] Network Problemi

From: Mesut Güler (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Wed 09 Feb 2005 - 14:40:52 EET

Sinan Kinik wrote:

> Dediğiniz işlemleri yaptım. Modules.conf dosyasında en alt satırda
> alias eth0 sis900 ve altındaki satırda alias eth1 sis900 yazıyor.
> Yanlız ethernet kartım bir tane. ifconfig ile manuel ip vermeye
> çalışıncada siocsifaddr:no such device alt satırındada eth0:unknown
> interface:no such device hatalarını alıyorum.

soylediklerinize gore, hocam ikinci sis900 alias ini silmeniz lazim.
yani sadece
alias eth0 sis900
satiri yeterli.
onun disinda lsmod ile bakinca sis900 modulu yuklu mu? yuklu degilse
modprobe sis900
deyip modulu el ile yukleyin. hata vermezse ondan sonra
ifconfig eth0 ip
ile ip adresi vermeyi tekrar deneyin.

iyi calismalar.