Re: [Linux-ag] programlara farklı internet hatları atamak

From: osman yozgatlıoğlu (osman.yozgatlioglu@datassist.com.tr)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 17:02:44 EET

Selamlar,

lartc.org sitesindeki dökümanlardan bişeyler çıkarmaya çalışıyorum da, biryerde takıldım.
belli portlar arasındaki alışverişi iptables ile işaretlemek gerekiyor;
iptables -A PREROUTING -t mangle -p tcp --dport 30000:35000 -j MARK --set-mark 3
dedim mesela. komut hata vermiyor. ama işaretlemenin gerçekten olup olmadığını bir türlü çözemedim. Bu komutun ne işler yaptığını loglara nasıl düşürürüm acaba?

Teşekkürler,
Osman

osman yozgatlıoğlu yazmış:

Selamlar arkadaşlar,
Makinalarımın birinde iki ethernet ve iki farklı internet bağlantısı var. biri adsl, diğeri kurumsal bağlantı. Herhangi bir programa sen şu hattı kullan nasıl derim? Kafamda ingilizcesini oluşturamadığım için google sonuç vermedi.
Teşekkürler,
Osman