Re: [Linux-ag] programlara farklı internet hatları atamak

From: osman yozgatlıoğlu (osman.yozgatlioglu@datassist.com.tr)
Date: Fri 09 Dec 2005 - 12:04:00 EET

Eveet, biryerlerden buldum aradığımı; iptables'in mark işlemi paketin
üzerine işlenen birşey değilmiş ve tcpdump ta dahil olmak üzere
snifferlarla izlenemiyormuş. ama iptables -xvnL -t mangle komutu
verilerek işaretlenen paketlerin artıp artmadığı kontrol edilerek
doğrulama yapılabiliyormuş.

İyi çalışmalar,
Osman

osman yozgatlıoğlu yazmış: