[Linux-ag] Netstat sonucu hk.

From: serkansoker (serkansoker@mynet.com)
Date: Wed 07 Dec 2005 - 16:59:25 EET

Merhaba ;

        Bir guvenlik duvarı arkasında web server calistiryorum. ( win-isa guvelik duvarı ,1 hafta once tekrar kurmuslar ,Guvenlik duvarı benim kontrolumde değil )

       Yaklasik 300 kullanici benim sunucuya baglaniyor. Bir kaçgundur musterilerim baglantı problemi yaşıyor. ( Kullanıclar yavaslıktan sikayetci ve zaman zaman sayfa goruntulenemiyor mesajı geliyor vs.. )

      Ben  Netstat -a ile bakınca asağıdaki sonucları alıyorum.
250 adet TIME_WAIT
25 Adet ESTABLISHED
8  Adet  FIN_WAIT_1
3 Adet FIN_WAIT_2

      Time_wait neden bukadar fazla ?

Arkadaslarin fikirlerini ogrenmek isterim

iyi calismalar

Serkan