Re: [Linux-ag] Faks Server

From: ozgur uncuoglu (ouncuoglu@ispro.net.tr)
Date: Thu 25 Aug 2005 - 21:28:52 EEST

şu sayfadaki winprint hylafax ile whfc yi client olarak
önerebilirim.arkadaşın dediği gibi email2fax gayet güzel bir özellik ama
deneme fırsatım olmadı henüz.

örneğin bir debian sarge kurarsınız.bunun üzerine hylafax ile postfixi
kurup çok kolay bir şekilde ayarları yapabilirsiniz.gelen faxın maile
gelmesi gayet kullanışlı oluyor.
Debian'da kurulum zaten basit soru-cevap scripti sayesinde gayet kolay.
Bence tek problem bazen hylafax modemi kaybediyor.Ayrıca yoğun
kullanımda nasıl bir performans gösterir bilemiyorum.
Son olarak mutlaka harici bir modem gerekiyor.Hatta Hylafaxın böyle bir
"uyumlu donanım listesi" olması lazım.

Windowsdaki fax serverlara göre hiçbir eksik tarafı yok hatta fazlası
var diye düşünüyorum.Sizin bu konuda bir bilginiz varsa onları da
öğrenmek isterim.

Aklıma gelen ek olarak bişey daha var.Bu whfc dediğim program address
book u mssql de veya diğer databaselerden okuyabiliyor.Bu da iyi bir
özellik sanırım.

Tekrar bir sorunuz olursa elimden geldiği kadar yanıtlamaya çalışırım.