[Linux-ag] Faks Server

From: Taner AYAZ (taner.ayaz@kuzuairlines.com)
Date: Thu 25 Aug 2005 - 11:34:59 EEST

Merhabalar,

Linux üzerine bir faks sunucusu kurmak ve ağdaki Windows kullanıcılarının
bunun üzerinden faks gönderebilmesini sağlamak istiyorum. Bununla ilgili
internette bir sürü program ve doküman var. Fakat ben denenmiş bir program
kullanmak istiyorum çünkü malumunuz birçok program internette anlatıldığı
gibi çalışmaz.

Bu konuda tecrübesi olan birileri varsa tavsiyelerini rica ederim.

Not: Hylafax adında bir program üzerinde duruyorum. Henüz kurmadım,
dokümanlarına bakıyorum. Özellikle Hylafax'ı denemiş arkadaşlar varsa
yardımlarını rica ederim.

Şimdiden teşekkürler.