RE: [Linux-ag] LTSP

From: İsmet Sönmez (isonmez@bek.org.tr)
Date: Mon 22 Aug 2005 - 10:25:46 EEST

Merhaba,

Bir kurulumu dokumanı hazırlayacağım.Ama kısaca bahsedersek...
Öncelikle www.ltsp.org dokumanları okudum.Orada tarif edilen sırayı
uyguladım.

1-ltspadmin rpm indirilip kurdum.
2-ltspadmin programından paketler indirdim.
3-ltsp configden sırayla ayarları yaptım.
4-28 pin 27c256 (27c128 de olur) numaralı standart epromlara
kullandığım network kartlarının romlarını yazdım(www.rom-o-matic.net)

Öncelikle benim eprom tecrübem hiç yoktu.novellerde kullanıldığını
biliyorum ama ben uygulama yapmamıştım.
epromları yazarken biraz çekindim ama en kolay tarafı orası.

İyi Çalışmalar.