Re: [Linux-ag] LTSP

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 21 Aug 2005 - 03:53:12 EEST

Musait bir zamaninizda kurulum dokumanlari, varsa yaptiginiz
ozel ayarlar, karsilastiginiz abuk subuk sorunlar, ciddi sorunlar,
buldugunuz standart olmayan cozumler, dokumanlar harcinde
yaptiklariniz vs konularinda detayli bir seyler karalayabilir misinz...
 Malum okul sayisi cok, hurda bilgisayar sayisi da... Belki
baska yerlerde de bizler yapariz.