Re: [Linux-ag] LTSP

From: serdar@uludag.org.tr
Date: Wed 17 Aug 2005 - 17:11:45 EEST

Selamlar..

PXE uyumlu bolca kart bulursunuz. Ama size gereken bilhassa Terminal
server için thin client olduğunu düşünürsek, all-in-one anakartları tercih
edebilirsiniz. Bu tür anakart üzerinde embedded olan ethernetlerin
nerdeyse tamamı PXE boot desteği sunar.

Mesela VIA EPIA ITX gibi anakartlar, CPU'su vs. ile toplam 100 $'dan ucuza
elde edilebilir. Terminal Serverde işe yarar.

Eğer eldeki makinelerle bu işi yaptırmak istiyorsanız, EPROM bul, yazdır
vs. derken uğraşmayın. pxelinux kullanın ki gereken bilgiyi arkadaş
iletmiş. Disket bu iş için gayet verimli olur..

Saygı ve sevgiler..