Re: Re[2]: [Linux-sunucu] PATH degiskeni

From: Ser As (burak2006@gmail.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 18:27:41 EEST

Bir onceki mailde bir yanlis anlama oldu.
Yazdiklarinin icerigine bakmadan tesekkur yazisi attim.
BSD de netwrok configurasyonlarini biliyorum. Linux'da nasil yapildigini
sormak istedim. Onceki maillerde dhcp den cikar tipinde cevaplar atmislardi.
Su an yeni Linux'a basliyorum. Yabancisi oldugum icin de zorlaniyorum.
Sorduklarim Linux'da nasil yapilir onu sormak istemisitim.
Cok tesekkurler
Esen kalin