[linux-network] bir arkadasimin yardim istegi

---------

From: Huseyin Isik (huseyin.isik@onnet.com.tr)
Date: Wed 17 Sep 2003 - 14:32:26 EDT

    merhaba
    ben conexant hsf 56k v.90 modem kullanıyorum ve geçen gün linux yükledim ama
    bu modemi kabul etmedi
    linuxant sitesinden benim linux'ün kerneline uygun dosya dowload ettim dosya
    rpm formatıdı ama yükleyemedim
    yüklerken gpg (sanırım) imzası doğru değil diyor bunu nasıl halledebilirim
    lütfen linuz kullanmak çok istiyorum inşallah yardımcı olursunuz

    madrake linux 9.1 i656 kernel 2.4.21-0.13mdk kullanıyorum ilginizden dolayı
    çok teşekkür ederim