[linux-network] Samba ve winpopup

---------

From: ALPARSLAN OZTURK (aozturk@inteltek.com.tr)
Date: Wed 17 Sep 2003 - 15:25:19 EDT

    RH9 Samba 3.0 RC4 yukledim ve Windows 2000 domainine join olabildim.
    Ancak linpopup programi ile bir windows maknaya mesaj yollayamadigim
    gibi bende bir mesaj almiyorum.
    Aslinda benim amacim linux bilgisayara herhangi bir windows maknadan
    "net send linuxmakna mesaj" seklinde mesaj gondermek istiyorum.

    Bu arada windows 2003 domainine bile nasil join olunabilecegini ogrendim
    ancak bu mesaj sistemi hakkinda birsey yapamiyorum.

    Tesekkur ederim.

    ALPARSLAN OZTURK
    Inteltek Internet Technologies A.S.
    Ankara CBS Ofisi / Ankara CBS Building