[linux-network] Re: corecess 3112

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 17 Sep 2003 - 13:00:24 EDT

    Zafer KADI wrote:
    > ewet kullaniliyor
    > 2-3 yere kurdum
    > ekstra bir ayar gerektirmiyor
    > ADSL Moden arayuzununden gerekli ayarlari yapmaniz yeterli

      Modemin uzerindeki grafik arabirimden (10.0.0.2 den) bir sekilde
    ayarlarini yaptiktan sonra linux kurulu bir sisteme bagladigimda modemi
    calistirmak icin neler yapmam gerekiyor ?

      Ozellikle "sync" nasil olacak ? Ornegin Alcatel Speedtouch modemlerde
    bunun icin ozel programlar yukluyor, alcatel in firmware inden
    yararlaniyordum.

        Saygilar,
        Onur Kucuk