[linux-network] YNT: dhcp

---------

From: Kerem ERSOY (kerem@sibernet.com.tr)
Date: Mon 15 Sep 2003 - 05:30:58 EDT

    Selamlar,

    Nedense bu =E7ok kar=FD=FE=FDt=FDr=FDlan bir konu. Dhcpd de=F0iniz =
    daemon sizin Linux
    kutunuzda bir DHCP server kurmak i=E7in kullan=FDl=FDr. Bir de sizin =
    ba=FEka bir
    makineda =E7al=FD=FEan DHCP server arac=FDl=FD=F0=FD ile adres alman=FDz =
    i=E7in gerekli
    olan dhcpcd vard=FDr. Bu ademon ise sizin bir DHCP serverden adres temin
    ederek arabirimini=FEze adres ataman=FDz sa=F0lar. K=FDsacas=FD sizin =
    sorununuzu
    giderebilmek i=E7in dhcp.conf ile de=F0il dhcpcd.conf ile =
    u=F0ra=FEman=FDz
    gerekiyor.

    Selamlar,

    Kerem ERSOY / Sibernet Ltd Sti