[linux-network] dhcp

---------

From: CELIK Fikri bulent (fikri.celik-renexter@renault.com)
Date: Mon 15 Sep 2003 - 03:43:12 EDT

    2 ethernetli bir makinaya kurulu rh90 im var.
    dhcp servisini kuruyorum. et0 a sabit ip veriyorum. et1 e ise dhcp den al diyiyorum.
    et1 dhcp den ip alamiyor. Acaba dhcp server olan makina kendi interfacelerine ip veremez mi
    veriyorsa bunu nasil yaparim. Dhcp.conf dosyasinda benim ethernet kartim ;u diye belirtmeme gerek var mi varsa dhcp.conf dosyasinda ip yi dagitan ethernetim sudur diye nasil belirtebilirim.
    yani dhcp servisimi belirli bir ethernet kartima nasil atayabilirim.

    bana ornek bi dhcp.conf dosyasi yollarsaniz benim durumuma yardimci sevinirim.

    tesekkurler

    (gecmis liste kaynaklarina bakamiyorum web erisimim yok)