[linux-network] Re: [linux-network] Re: port yonlendirme

---------

From: Serdar KÖYLÜ (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Sat 13 Sep 2003 - 15:56:33 EDT

    Selamlar..

    Port yonlendirmeden daha fazlasi gerekiyor size.

    Biraz ucuk gibi gorunecek, fakat en guzeli VPN kurmak. Ne yapmak lazim
    geldigi seminer notlari icinde ileri duzey ag yonlendirme mevzusunda
    anlatiliyor. Makinenin basina oturdugunuzda her iki taraftaki SSH
    ayarlarini 3-5 dk icinde halledersiniz. Sonra da ICQ'ya ait olan
    adresleri bu VPN cihazi uzerinden route edersiniz.

    ICQ tek bir port ve host kullanmiyor. dig ile ICQ'ya ait olan bloklari
    komple gorebilirsiniz.

    Saygi ve sevgiler..