[linux-network] wireless lan ve bandwith sinirlama

---------

From: erinc korkmaz (erkink@isnet.net.tr)
Date: Sat 13 Sep 2003 - 08:51:16 EDT

    Merhabalar
    Iki adet sorum olacak ilki su:
    Mandrake 8.1 kurulu olan makinamizin kablo modemle internete bagli olan
    ethernet0 interface ve lokal networke bagli olan ethernet1 interface
    bulunmakta.Lokal networkten internete cikmak isteyen kullanicilarin
    bandwithlerini sinirlandirmak,gerekli olanlari sinirsiz yapmak
    istiyorum.statik bir ip yapilandirmasi yaptiktan sonra ip bazli
    kisitlama veya serbest birakmak mumkun mu?evet ise uygulanacak komutlar
    nelerdir.
    ikinci sorum ise
    iki bina arasinda kablo internet baglantisini paylastirmak istiyorum.4-
    5 bina var 50 veya 60 metre sanirim.catilarindan birbirlerini herhangi
    bir engel olmadan gorebiliyorlar.yuksek butcemiz yok.onerileriniz
    nelerdir.fiyat performans degerlendirmesini yapip kurmak niyetindeyiz.

    Simdiden cok tesekkurler.

    Saygilar.

    E.Erkin KORKMAZ