[linux-network] Re: wireless lan ve bandwith sinirlama

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Mon 15 Sep 2003 - 02:26:28 EDT

    13.09.2003, 15:51, erinc korkmaz wrote:
    ek> isteyen kullanicilarin bandwithlerini sinirlandirmak,gerekli
    ek> olanlari sinirsiz yapmak istiyorum.statik bir ip yapilandirmasi
    ek> yaptiktan sonra ip bazli kisitlama veya serbest birakmak mumkun
    ek> mu?evet ise uygulanacak komutlar nelerdir.

    Evet.
    http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux/linux-ileri/2003/Sep/0064.html

    ek> iki bina arasinda kablo internet baglantisini paylastirmak
    ek> istiyorum.4- 5 bina var 50 veya 60 metre sanirim.catilarindan
    ek> birbirlerini herhangi bir engel olmadan gorebiliyorlar.yuksek
    ek> butcemiz yok.onerileriniz nelerdir.fiyat performans
    ek> degerlendirmesini yapip kurmak niyetindeyiz.

    50-60 m uzun degil eger kablo cekme olanaginiz varsa en ucuz cozum
    ethernet kablosu cekmek olur. Kablo cekebiliyorsaniz bosuna dsl'le
    filan ugrasmayin. Yok cekemiyorsaniz kablosuz ag kuracaksiniz demek ki.

    sevgiler

    --
     Alper Ošuz    alperliste@showtv.com.tr