[linux-network] Squirrelmail + vpopmail sifreleri

---------

From: M.Sinan BEYRIBEY (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Sat 13 Sep 2003 - 08:04:38 EDT

    Selamlar,

    Squirrelmail'in change password pluginlerini karistiriyordum da, vpopmail
    sifrelerini degistirebilecek olani hangisidir cikaramadim?

    Details'da pek fazla bisey yazmiyo, birinde mysql de tutulan sifreler
    falan diyor ama anlayamadim ne demek istedigini, ve biraz da cekindim
    veritabaninda bi karisikliga yol acabilir diye.

    google amca da pek yardimci olamadi (muhtemelen benim arama yanlisligimdir)

    Fikri olan var mi acaba? Ya da boyle bir sistem kullanan?

    Not: qmailadmin e falan girmelerini istemiyorum kullanıcıların, direk
    webmail arabiriminden degistirsinler istiyorum. Olmazsa bi de sqwebmail
    calistirip onun sifre degistirme kismini squirrel e entegre etmeye
    calisicam ama bosu bosuna sqwebmailin authdaemon u calisacak, calissin
    istemiyorum :(

    Detaylar,
    qmail+vpopmail+courierimap+squirrelmail , slackware

    Saygilarimla

    --
    M.Sinan BEYRIBEY
    Uludag Universitesi