[linux-network] Re: lokalde yönlendirme

---------

From: Yiğit Belevi (yigit@capkan.net)
Date: Mon 08 Sep 2003 - 04:31:53 EDT

    istedigim volkan.com u ana makinadan yigit.com u içrideki bir makinadan
    sunmak.elimde sadece 1 tane reel ip oldugu için yonlendirmede sorun
    yasıyorum.soyle dusundum.yigit.com ana makinadaki apacheye girip redirect
    ile yine kendine yonlendirme yapıp ( yani redirectmach reelip:150 gibi
    birporta yonlendirip) daha sonra ana makinada bunu tektar okumasını
    sağlayarak (iptables ile) içerideki bir makinaya yondendirmekti.