[linux-network] Re: iptables yardimi

---------

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Thu 28 Aug 2003 - 08:12:11 EDT

    acikcasi asil amacim dedigim gibi irc,icq,p2p gibi seyleri kapatmak.baska
    bir niyetim yok
    ipsharerin angarya oldugunun ben de farkindayim ama dedigim gibi ben yokken
    de insanlar port yonlendirmelerini degistirebilmeli
    tabi en onemlisi de patronun boyle istemesi :) sebebi de, linuxa bisey
    olursa internet baglantimiz devam etsin...

    bu arada icerde hem ms hem linux web serverlar var,hem ms hem linux ftpler
    de var zaten.problem server olarak linux kullanmak degil yani.dahasi icerde
    as400 var, ama onu linux ustune tasiyamiyoruz maalesef :) genellikle test
    sistemleri gibi kullaniyoruz, hergun yeni bir makine bilmemne serveri
    olabiliyor.o yuzden bu sık port degistirme sebebi.

    linux ve network konusunda ilerleyince zaten hersey dediginiz gibi olacak
    serdar bey, merak etmeyin :)

    umarim anlatabilmisimdir
    tesekkur ederim