[linux-network] Re: Apache server icin dagitim

---------

From: M.Ali VARDAR (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Fri 29 Aug 2003 - 04:15:19 EDT

    Selamlar
    Bende de yakın bir conf mevcut (P100 32 mb ram 500 mb hd)
    benim tercihim buna openbsd kurmak oldu. İlk cd uzerinde gelen x haric kurulumla birlikte 190 mb yer kapladı. Kullanımı linuxlardan daha zor. Sendmail apacahe ssh uzerinde kurulu geliyor. Ports da acarsainz icine herseyi kolayca yukelem imkaniniz var.
    illaki linux derseniz yeni bir linux kurmayı deneyin derim slackware paketleri ayıklayarak kuruluabilir. Zİra eski surum kurmak isterseniz bu sefer kullanılacak olan servislerin guvenlik aciklari soz konusu olabilir.
    bu arada rami mutlaka artirin. gettyleri kapatin tum servisleri acilistaki guzelcene ayiklayin, swap alanını buyuk tutun.
    Benim soyeleyebileceklerim bunlar.
    Saygılarımla
    M.Ali VARDAR