[linux-network] Mail hakkında

---------

From: AHMET PEHLIVAN (aplinux@dominant.com.tr)
Date: Fri 29 Aug 2003 - 05:17:07 EDT

    Arkadaslar merhaba;

        Listeyi tekrar rahatsız ediyorum belki ama. 1 ay kadardır bu konu ile
    ugrasıyorum....
        Listedeki arkadasların yardımı ve google.... bazı seyleri cozdum.

       Consoldan sendmail -t yada mutt ile ; İcinde resim olan bir html
    dosyası gonderiyorum.

       Sorunum: Maili alan kisi Html dosyası acılınca resimler gorunmıyor. (
    resim ekini once acması gerekiyor )

        Neyapmam gerekir ??

    iyi calısmalar dilerim..

    Ahmet Pehlivan