[linux-network] Re: Postfix'te alan adına özel kota

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Sat 18 Oct 2003 - 06:36:23 EDT

    Bildiginiz gibi bu ara ben de bir hayli hasir nesir oldum postfix ile.
    Dokumanlarda bahsedilgine gore mailbox_size_limit parametresi aslinda
    postfix'in mailleri deliver edecegi ve dolayisi ile de mailbox olarak
    kullanilacak dosyanin buyuklugunu set ediyor ve bunun degisik
    parametrelere gore farkli deger alabilmesi mumkun gorunmuyor.

    Ancak Sn. Akgul'un de belirttigi uzere Cyrus, Courier vb imap/pop3'ler
    kullanirsaniz, bu takdirde degisik size_limit'ler kullanabilirsiniz.

    Benim de ilk paragraftaki tanima gore tereddut ettigim nokta su: Peki
    eger Maildir formati kullanilirsa, o zaman da mi bu default
    mailbox_size_limit gecerli olacak, ki olmasi gerekir. Ancak kendi
    dokumanlarinda bu parametrenin karsiligini dosya buyuklugu olarak
    verdigi icin ve Maildir'de tek bir dosya bulunmadigi icin ben de
    tereddutte kaldim.

    Kusura bakmayin, sizin sorunuza soru eklemis gibi oldum.

    Selamlar,

    Kemal M. Ergur

    On Sat, 2003-10-18 at 13:12, Devrim GUNDUZ wrote:

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar