[linux-network] Re: Postfix'te alan adına özel

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 18 Oct 2003 - 06:34:59 EDT

    > Hocam merhaba,

    > Ben pek hakim degilim Postfix'e; ama soyle bir ayar gordum:
    >
    > mailbox_size_limit = 51200000
    > Bu bize kotayi vermiyor mu?
    evet bu kota olarak gozukuyor.
    virtual mailbox'lar icinde ayni limit gecerli
    virtual_mailbox_limit = 51200000

    Bu konunun MTA'nin isi olmadigini dusunuyorum. default LDA'yi
    degistirince ne olur bilmem.

    postfix'in limiti kullanici bazinda. virtual kullanicilari
    nasil tanimladigina bagli olarak bu limit gecerli.
    ama alan adi boyutunda bir limit soz konusu degil.

    senin bahsettigin kota tam ne ise yariyor?

    Mustafa Akgul