[linux-network] Dns

---------

From: Serdar ŞANAL (serdar@istas.com.tr)
Date: Sat 18 Oct 2003 - 07:12:16 EDT

            Selamlar;

            Yeni aldigimiz bir alan adi icin DNS kaydi girmeye calisiyoruz.
    Fakat invalid DNS server gibi bir hata aliyoruz. DNS sunucular
    sirketimizde calisiyor. Alan adi icin gerekli tanimlamalari yaptik.
    Disaridan kontrol ettim sorgulama yapilabiliyor. Alan adini superonline
    den almistik. DNS kaydini onlara girdirmeye calistim ama register.com'
    un bizim DNS sunucularimizi kabul etmedigini soylediler. Sorum su olacak
    register.com' un bizim DNS sunucularini tanimasi icin extra birsey
    yapmak gerekir mi? (bildigim kadariyla boyle birsey yok ama) Yani bir
    DNS sunucu kurduktan sonra ben bir DNS sunucu kurdum diye bir merciye
    bildirerek bu sunucun global olarak taninmasini saglamak gibi bir islem
    gerekir mi?