[linux-network] Re: iptables (Sorunu Hala anlayamadım)

---------

From: Orhan Albay (orhan.albay@kaynet.com)
Date: Mon 13 Oct 2003 - 03:19:36 EDT

    merhaba,

    INPUT zincirine gelen paketleri kisa bir sure icin ACCEPT edip
    deneyebilir misiniz? Yada
    DROP edilen TCP paketlerini loglayabilir misiniz?

    iptables -A BAGLANTI_DURUMU -j LOG --log-prefix "FW-tcp-INPUT: "

    iptables -A BAGLANTI_DURUMU -j DROP

    Ayrica ben ICMP echo-request ve echo-reply lari icin de kural
    olusturmaniz gerektigi kanaatindeyim.

    Saygilar,

    Orhan Albay.